Pirelli Scorpion Trail II

Jsem nadšen! Nazul jsem nové Pirelli Scorpion Trail II na svůj Triumph Tiger Explorer a nahradil tak 9 000 kilometrech původní Tourance EXP. Prvně jsem se tedy ještě rozhodoval pro pneumatiky Metzeler Tourance NEXT, ale vzhledem k nabídnuté skvělé ceně od prodejce jsem vzal tyhle Pirellky a rozhodně nelituju.

Důvod proč jsem se rozhodoval jen mezi Scorpion Trail II a Tourance NEXT je test v německém časopisu Motorrad. Obě pneumatiky zvítězili od sebe jen pár bodíků a jsou takřka stejně dobré.

Pirelli Scorpion Trail II – aktuální ceny a dostupné rozměry

Po nazutí Pirelli jsem rozdíl poznal hnedka během pár kilometrů. Naklánění motorky a to i v nižších rychlostech je mnohem snadnější a na silnici do zatáčky padá motorka taky sama. Sice nebudete stačit moderním hypersportům ale po ujetých cca 600 kilometrech mi totálně zmizeli „chicken strips“ 🙂 Klopit do zatáčky na koleno není problém a pneumatiky fakt drží neskutečně. A obdobně funguje i na mokru.

Prašnou cestu a lehčí terén zvládají pneumatiky na jedničku – rozhodně více než já. Jelikož tady nejsou žádné „špunty“ tak to na drsnej terén ani moc nebude. Pneumatiky můžu doporučit každému kdo má lehčí enduro nebo cestovní motorku, nebojí se klopit do zatáček, případně jezdit po prašných cestách. Za sezónu 2017 jsem najel cca 10 000 kilometrů a ještě nejsem ani u indikátoru opotřebení.

Pirelli Scorpion Trail II

8.6

Jízdní vlastnosti

9.4/10

Přilnavost

9.2/10

Životnost

8.5/10

Chování na vodě

8.3/10

Rychlost zahřátí

7.6/10

Cena

8.9/10

2 HODNOCENÍ

  1. Jízdní vlastnosti

    9.10

    Přilnavost

    9.40

    Životnost

    7.80

    Chování na vodě

    9.10

    Rychlost zahřátí

    8.90

    Cena

    8.40

    Zdarec lidi, Jen potvrzuji Františkova slova (dojíždím gumy našeho Varadera ) Scorpion Trail II jsou opravdu hodně povedené pryže jak za sucha tak za mokra no vlastně ty potvory drží i za mínusových teplot.Doporučil jsem je kamarádovi na V Strom a chrochtá si blahem.Netvrdím, že nejsou lepší gumy, ale já je hledat nebudu, není důvod.Znovu je obuji jak na Hondu Varadero XL 1000 tak na Hondu Deauville 650.

  2. Jízdní vlastnosti

    9.30

    Přilnavost

    9.70

    Životnost

    7.00

    Chování na vodě

    9.20

    Rychlost zahřátí

    9.00

    Cena

    8.70

    Zdravim, na Varanovi xl1000 jsem mel Torance Next a posleze Scorpiony II. Mohu potvrdit, ze co se tyka handlingu, brzdeni, prilnavosti jak na suchu tak mokru, prijdou mi pneu “totozne” a to jednoduse velmi dobre. Co se tyka najezdu tak “nextky” jsem sjel cca za 9000 km a “skorpiky” za 11000km. Dle meho. nazoru a zkusenosti jsou to silnicni pneu a polnacku tak na ne moc ostry prejezd o terenu s temahle pneu zbytecne cokoliv psat. Do terenu proste patri spalky a hrube deseny. S obema pneu se da opravdu jezdit “na hrane” a to i na mokru “mokre alpske serpentiny”. Myslim si, ze pneu maji vetsi prilnavost nez vetsina beznych bikeru odvahy a pud sebezachovy prijde drive nez ztrata adheze. 🙂 “skorpiky II” jsem ted sjel na KTM superadventure 1290S… co k tomu rici…? kdyby nebyly adekvatni kvality tak je urcite rakusaci ba tuhle “raketu” nedavaji v prvovyrobe… fungovali skvele… najezd 8000,- a jsou na vyhozeni obe. Dal jsem s nimi jak tour s kufry – Rakousko, Slovinsko, Chorvatsko, Madarsko a zpet prez Slovensko cca 4500 km tak zbytek vicemene svizne az velmi svizne po okreskach. Nazadni se trochu vyjel “poserpasek” a predni ma “strechu”, ale chovani pnehu az do sundani OK. se “zaviranim” riditek se “strechou” je nutne pocitat jako u kazde pneu. Ted budu obouvat na advika Dunlopy roadsmart III tak pak porovnam. “kolama dolu” pic.

Přidejte své hodnocení!

Please enter your comment!
Please enter your name here